niedziela, 10 kwietnia 2016

Kocur czy kotka? :D i co nieco o Insight Hair :)

          Dzisiaj króciutki post o tym co ostatnio mi się przytrafiło :) Stąd też moja długa nieobecność na blogu - mam nadzieję, że zrozumienie i zostanie mi to wybaczone :) Jako, że jestem ogromną kociarą i koooocham zwierzęta często dokarmiam bezdomniaki. Przypałętał mi się niedawno cudowny ogromny kocur, który bez przerwy by się tulił i to dosłownie! Wpuściłam go do domu i na tyle się zadomowił, że nie chciał wychodzić na dwór :) Tak się też złożyło, że mama miała imieniny no i kocurek miał baaardzo dużo do jedzenia :D Rósł nam w oczach! Po dwóch tygodniach zaczęliśmy się zastanawiać czy to czasem nie jest kotka! No i jak się okazało mieliśmy rację :D Mała nam się okociła :P A właściwie to u znajomej weterynarz, bo ja byłam przerażona i nie wiedziałam co robić hehe :D Urodził się jeden cudowny kocurek drugi niestety okazał się martwy i Kasia musiała ją otworzyć :( Ale i tak jestem szczęśliwa z jego jednego szkraba <3 Tym czasem zastanawiam się jak nazwać moją kotkę? Ponieważ wcześniej mówiłam do niej "żydek" ze względu na to, że ciągle chciała jeść hehe i "żydziła" jedzonka ;) Malutki będzie Pandą bo dosłownie tak tez wygląda :) Pokażę Wam kilka cudownych zdjęć, abyście mogli nacieszyć swoje oczka moimi skarbami hehe.


          A żeby nie było, że piszę nic kosmetycznego to mam dla Was newsa :D Hurtownia Newstyler ma w swojej ofercie rewelacyjną promocję na kosmetyki Insight Hair :) Kosmetyki mają ważność do około końca października tak więc warto coś zamówić i wypróbować są to kosmetyki naturalne o rewelacyjnych składach i robią od jakiegoś czasu furrorę w internecie :) miałyście? :) jeżeli tak to koniecznie dajcie znać jak się u Was sprawują! :) A jeżeli nie to dajcie znać czy Was namówiłam do złego hehe i skusiłyście się na te skarby! :D Ja już zrobiła swoje zamówienie i będę testować! :) łapcie linka kochane
https://www.newstyler.pl/produkty,2?search=insight&ftrLst=eyJQUk9EVUNFUk5BTUVFIjpbIklOU0lHSFQiXX0%3D


                          Zdjęcie kosmetyków zaczerpnięte ze strony www.layeredonline.com

















Moje słodkości <3 a wy macie zwierzaki? :)

5 komentarzy:

  1. Jaki produkt tej marki polecasz najbardziej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie testowałam ich jeszcze :* ale z tego co czytalam najlepsze opinie ma maska anti frizz samej ciężko bylo mi wybrać bo gdzie nie czytam wszystko ma opinie albo rewelacyjne albo bardzo dobre albo dobre tak więc napprawde ciężko podjac decyzje :) jezeli chcesz cos emolientowego to wez anti frizz lub jakaś inna bez protein a jezeli chcesz z protenami to weź odbudowującą? Jakos tak musiala bys dokladnie sprawdzić bo tak z glowy nie pamietam :) ja wzielam dwa szampony do farbowanych i oslabionych i maske anti frizz ta do farbowanych i do codziennego uzywania :) i dla brata szampon chyba odmladzajacy i odzywke anti frizz :)

      Usuń
  2. biedna kotka. pewnie ją ktoś wyrzucił bo była w ciąży i szukając miejsca do okocenia się i trafiła do Ciebie. miała szczęście. Jestem kocią mamą od dziecka. przyjmowałam kilka porodów, karmiłam a nawet jednego kota butelka, bo go mama odepchnęła za wcześnie. Rożnie bywało. Koty ogólnie same sobie dają radę. Powodzenia w wychowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah noo wszyscy mówią, że miała szczescie trafić do nas :D juz jej mięsko kupuje i zamowilam karme bezzbożową :p

      Usuń
    2. Hah noo wszyscy mówią, że miała szczescie trafić do nas :D juz jej mięsko kupuje i zamowilam karme bezzbożową :p

      Usuń